
Ciklus online seminara i radionica, nastavljen je folklornim seminarom „Kako voditi folklornu grupu“ koji je održan 1. - 3. 5. 2020. pod vodstvom prof. dr. sc. Enriha Merdića. Online seminar je bio namijenjen folklornim voditeljima, koreografima i onima koji to žele postati.
Sudionici su online seminar pratili uživo putem ZOOM aplikacije, a trodnevni program (1. - 3. 5. 2020.) obuhvatio je didaktička, psihološka i metodička načela u radu s folklornim skupinama kroz lokalnu tradicijsku baštinu i prezentacije primjera dobre prakse te praktičnog rada voditelja sa sudionicima.
U online seminaru sudjelovao je 91 polaznik iz Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine te Vojvodine.
PROGRAM ONLINE SEMINARA
1. DAN: 1. 5. 2020.: 10:00 – 12:00
Vrijednosti hrvatskog folklora
Vrste folklornih grupa i načini rada s njima
Četiri pristupa: odgojni, obrazovni, umjetnički i društveni
PITANJA I ODGOVORI
2. DAN: 2. 5. 2020.: 10:00 – 12:00
Vođenje probe – nastavni proces
Psihološki pristup u radu s folklornom grupom
Zadaci
• Na kraju drugog dana online seminara polaznici su dobili zadatak koji trebaju riješiti, a analiza je odrađena zadnji dan
3. DAN: 3. 5. 2020.: 10:00 – 12:00
Metodika rada u folklornoj grupi
Analiza zadataka
PITANJA I ODGOVORI

Pozitivni komentari samih sudionika prikupljeni su putem e-mail pošte, a HSK nastavlja u smjeru organizacije novih online seminara i radionica.
Lijep pozdrav, hvala i Vama i profesoru na zanimljivim predavanjima koja će nam koristiti u radu u našim folklornim grupama. Ustrajte u organizaciji ovakvih online seminara i ubuduće jer tako olakšavate edukaciju i nama iz manjih sredina koji zbog posla ili drugih okolnosti nismo u mogućnosti izdvojiti nekoliko dana ili vikend da bi se educirali. Mislim da bi bilo zainteresiranih.
Svako dobro i srdačan pozdrav iz Marije Bistrice!
O VODITELJU
Prof. dr. sc. Enrih Merdić – folklorni pedagog; umjetnički direktor KUD Tena, Đakovo; koreograf i predsjednik nacionalne sekcije CIOFF Hrvatska
Po osnovnoj struci prof. dr. sc. Enrih Merdić je biolog, ali je u svom radu dugi niz godina vodio nastavu iz kolegija Metodika nastave. Folklornu izobrazbu ostvario je pohađanjem niza seminara, a značajniji dio njegovog djelovanja je sakupljanje folklorne građe diljem Hrvatske. Kroz svoj rad povezao je nastavni proces s vođenjem folklorne grupe i aplicirao u mnogim folklornim grupama u kojima je radio. Iz velikog pedagoškog i folklornog iskustva nastao je materijal za ovaj seminar.